Πηγή : http://espaergasia.gr/?p=19046
Μπορείτε να στείλετε την αίτηση εργασίας ή το βιογραφικό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση:cv@grecotel.com
HΗ GRECOTEL Hotels and Resorts, η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, ζητεί για τη στελέχωση των ξενοδοχείων της για την επόμενη τουριστική περίοδο:
Μπορείτε να στείλετε την αίτηση εργασίας ή το βιογραφικό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση:cv@grecotel.com
FOOD AND BEVERAGE MANAGER
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ- Απόφοιτος/η Τουριστικών Σχολής
- Επαγγελματική Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Άριστη γνώση Αγγλικής και Γερμανικής ή /και Ρώσικης Γλώσσας
- Άριστο διοικητικό, οργανωτικό και επικοινωνιακό προφίλ
- Παρατηρητικότητα, μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα
- Πνεύμα ομαδικό και προσανατολισμένο στην επίτευξη στόχων
- Δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα
- Ικανότητα διοίκησης και υποκίνησης προσωπικού
- Άμεση προσέγγιση με τους πελάτες
- Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
- Διοίκηση και υποστήριξη όλων των εργασιών που λαμβάνουν χώρα στα επισιτιστικά τμήματα
- Εφαρμογή των κανόνων υγιεινής και ασφαλείας
- Έλεγχος και εποπτεία της υποδομής, παράθεσης και παραγωγής των υλικών που χρησιμοποιούνται σε όλα τα επισιτιστικά τμήματα
- Έλεγχος και διαχείριση του κόστους όλων των επισιτιστικών τμημάτων
- Εκπαίδευση, καθοδήγηση, παρακίνηση, επίβλεψη όλων των εργαζομένων στα επισιτιστικά τμήματα
- Καινοτόμες ιδέες
ROOMS DIVISION MANAGER
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ- Απόφοιτος/η Τουριστικών Σχολής
- Επαγγελματική Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Άριστη γνώση Αγγλικής και Γερμανικής ή /και Ρώσικης Γλώσσας
- Άριστο διοικητικό, οργανωτικό και επικοινωνιακό προφίλ
- Παρατηρητικότητα, μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα
- Πνεύμα ομαδικό και προσανατολισμένο στην επίτευξη στόχων
- Δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα
- Ικανότητα διοίκησης και υποκίνησης προσωπικού
- Άμεση προσέγγιση με τους πελάτες
- Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
- Διοίκηση, υποστήριξη και εποπτεία όλων των εργασιών που λαμβάνουν χώρα στο τμήμα υποδοχής, κρατήσεων, πωλήσεων, καθώς και στο τμήμα ορόφων του ξενοδοχείου.
- Διασφάλιση παροχής υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών και ικανοποίησης του πελάτη
- Διαχείριση των πωλήσεων
- Διαχείριση των απαιτήσεων των πελατών με αποτελεσματικό τρόπο
- Διαχείριση οικονομικών στοιχείων-reports
- Εκπαίδευση, καθοδήγηση, παρακίνηση, επίβλεψη όλων των εργαζομένων που απασχολούνται στo τμήμα υποδοχής, κρατήσεων και στο τμήμα ορόφων, εστιάζοντας στην εξυπηρέτηση των πελατών
- Καινοτόμες ιδέες
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ/Η ΟΡΟΦΩΝ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ- Απόφοιτος/η Τουριστικής Σχολής
- Επαγγελματική Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
- Άριστο διοικητικό, οργανωτικό και επικοινωνιακό προφίλ
- Παρατηρητικότητα και μεθοδικότητα
- Δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα
- Ικανότητα διοίκησης και υποκίνησης προσωπικού
- Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
- Διοίκηση και υποστήριξη όλων των εργασιών που λαμβάνουν χώρα στο τμήμα των ορόφων του ξενοδοχείου
- Εκπαίδευση, καθοδήγηση, παρακίνηση, επίβλεψη όλων των εργαζομένων που απασχολούνται στo τμήμα των ορόφων
- Ορθή Διαχείριση του Προσωπικού