Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Θέσεις Εργασίας στη GRECOTEL σε διάφορες ειδικότητες

Πηγή : http://espaergasia.gr/?p=19046

0083a22a4537f1fa12a6bfdca1f73753_L-300x225 HΗ GRECOTEL Hotels and Resorts, η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, ζητεί για τη στελέχωση των ξενοδοχείων της για την επόμενη τουριστική περίοδο:


Μπορείτε να στείλετε την αίτηση εργασίας ή το βιογραφικό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση:cv@grecotel.com





FOOD AND BEVERAGE MANAGER

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
  • Απόφοιτος/η Τουριστικών Σχολής
  • Επαγγελματική Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Άριστη γνώση Αγγλικής και Γερμανικής ή /και Ρώσικης Γλώσσας
  • Άριστο διοικητικό, οργανωτικό και επικοινωνιακό προφίλ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
  • Παρατηρητικότητα, μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα
  • Πνεύμα ομαδικό και προσανατολισμένο στην επίτευξη στόχων
  • Δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα
  • Ικανότητα διοίκησης και υποκίνησης προσωπικού
  • Άμεση προσέγγιση με τους πελάτες
  • Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
  • Διοίκηση και υποστήριξη όλων των εργασιών που λαμβάνουν χώρα στα επισιτιστικά τμήματα
  • Εφαρμογή των κανόνων υγιεινής και ασφαλείας
  • Έλεγχος και εποπτεία της υποδομής, παράθεσης και παραγωγής των υλικών που χρησιμοποιούνται σε όλα τα επισιτιστικά τμήματα
  • Έλεγχος και διαχείριση του κόστους όλων των επισιτιστικών τμημάτων
  • Εκπαίδευση, καθοδήγηση, παρακίνηση, επίβλεψη όλων των εργαζομένων στα επισιτιστικά τμήματα
  • Καινοτόμες ιδέες

ROOMS DIVISION MANAGER

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
  • Απόφοιτος/η Τουριστικών Σχολής
  • Επαγγελματική Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Άριστη γνώση Αγγλικής και Γερμανικής ή /και Ρώσικης Γλώσσας
  • Άριστο διοικητικό, οργανωτικό και επικοινωνιακό προφίλ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
  • Παρατηρητικότητα, μεθοδικότητα και αποφασιστικότητα
  • Πνεύμα ομαδικό και προσανατολισμένο στην επίτευξη στόχων
  • Δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα
  • Ικανότητα διοίκησης και υποκίνησης προσωπικού
  • Άμεση προσέγγιση με τους πελάτες
  • Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
  • Διοίκηση, υποστήριξη και εποπτεία όλων των εργασιών που λαμβάνουν χώρα στο τμήμα υποδοχής, κρατήσεων, πωλήσεων, καθώς και στο τμήμα ορόφων του ξενοδοχείου.
  • Διασφάλιση παροχής υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών και ικανοποίησης του πελάτη
  • Διαχείριση των πωλήσεων
  • Διαχείριση των απαιτήσεων των πελατών με αποτελεσματικό τρόπο
  • Διαχείριση οικονομικών στοιχείων-reports
  • Εκπαίδευση, καθοδήγηση, παρακίνηση, επίβλεψη όλων των εργαζομένων που απασχολούνται στo τμήμα υποδοχής, κρατήσεων και στο τμήμα ορόφων, εστιάζοντας στην εξυπηρέτηση των πελατών
  • Καινοτόμες ιδέες

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ/Η ΟΡΟΦΩΝ

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
  • Απόφοιτος/η Τουριστικής Σχολής
  • Επαγγελματική Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
  • Καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
  • Άριστο διοικητικό, οργανωτικό και επικοινωνιακό προφίλ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
  • Παρατηρητικότητα και μεθοδικότητα
  • Δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα
  • Ικανότητα διοίκησης και υποκίνησης προσωπικού
  • Αποτελεσματική διαχείριση των καταστάσεων και άμεση εξεύρεση λύσεων
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
  • Διοίκηση και υποστήριξη όλων των εργασιών που λαμβάνουν χώρα στο τμήμα των ορόφων του ξενοδοχείου
  • Εκπαίδευση, καθοδήγηση, παρακίνηση, επίβλεψη όλων των εργαζομένων που απασχολούνται στo τμήμα των ορόφων
  • Ορθή Διαχείριση του Προσωπικού